Låt oss berätta mer för er om vår Service Desk

IZ Service Desk

IZ Service Desk erbjuder er tillgänglighet, tar ansvar och utlovar en kunskapsbredd när vi svara på alla era IT-frågor.

 

Bekymmersfri IT med Infozones Managed Services-åtagande

Vi berättar om våra åtaganden inom Managed Services

Vi har flertalet olika möjligheter till åtagande i vår avdelning för Managed Services för att ge våra kunder bekymmersfri IT. Ni ska kunna fokusera på er kärnverksamhet och kunna släppa IT. Vi tänkte att vi skulle beskriva lite för er om vad det finns för möjligheter.

I vårt arbete följer vi vedertagna standarder för leverans/ processer av IT-tjänster t.ex. ITIL (Information Technology Infrastructure Library), Scrum m.m. Vi vill inte begränsa vårt åtagande men vi vill förtydliga att vi levererar experthjälp i 2nd- och 3rd-linesupport. Vår Managed Services finns tillgängliga för er inom alla våra affärsområden: Business Intelligence, IT-Infrastruktur och Systemutveckling så ni verkligen kan få bekymmersfri IT.

Men låt oss titta mer på vad vi kan ta oss an för åtagande:

• Underhåll av era IT-system, t.ex. Patchningar, bugg-fixar och liknande.
• Omvärldsbevakning – trender och uppdateringar från leverantörerna av era tjänster
• Optimering för bättre upplevelser
• Support & Incidenthantering
• Övervakning av era servrar eller specifika tjänster på era servrar
• Managering/ Hantering av era tjänster

Vi ser till att de implementationer/ IT-lösningar som ni har funkar och verkligen arbetar så som de ska. Önskar ni vidareutveckling och förbättring av era implementationer så finns vår Managed Services tillgänglig för er.

I våra åtagande är det också viktigt att vi har en öppenhet med direktdialog där vi ha uppföljning och avrapportering tillsammans med kund. Vi kan gemensamt titta på statistik kring ärendehantering, hur leveransen fungerar av det som efterfrågas, skapa en plan för vidareutveckling etc.

Några av de tjänster som vi erbjuder Managed Services inom är bl.a.:

Microsoft 365
• Intranät i SharePoint
IGEL/ Tunna klienter
• Citrix-lösningar
TimeXtender
Qlik
PowerBI
• Drift och patchning av servrar
• Papercut – Följbara utskrifter (Säker och miljövänligt alternativ)
• Print

Är ni intresserade av att veta mer kring hur ni kan lyfta in er IT i vår Managed Services för bekymmersfri IT? Det finns olika alternativ ni kan välja på t.ex. pris för fast åtagande varje månad med SLA eller kanske en timbank. Vi skräddarsyr lösningen utifrån era behov. Tveka inte att kontakta oss för ett möte.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev