Infozones julkalender

Följ vår julkalender i våra sociala medier där vi öppnar en lucka om dagen med start den 1:a december.

 

IZ Service Desk

Låt oss berätta mer för er om vår Service Desk

IZ Service Desk erbjuder er tillgänglighet, tar ansvar och utlovar en kunskapsbredd när vi svara på alla era IT-frågor. Värdet i att använda vår Service Desk ligger i att ni slipper lägga tid på tekniska problem och incidenter. Ni ska kunna fokusera fullt ut på er verksamhet och att utveckla era affärer - En bekymmersfri IT-vardag!

Önskar ni hjälp med era IT-frågor? Då fungerar IZ Service Desk som en extra betryggande hand för er och ger er den support som ni behöver. Vi skapar verkligen bekymmersfri IT då ni kan fokusera på er verksamhet och överlåta er IT till oss. Vår tjänst är enkel genom att ni vet vad ni får och skulle ni inte vara nöjda kan ni säga upp den när ni vill utan bindningstid. IZ Service Desk finns tillgänglig för er oberoende av plats och är bemannad mellan 08.00 – 17.00 på vardagar.

Uppstart av IZ Service Desk

För att uppstarten av tjänsten ska ske smidigt och snabbt samt för att vi ska få en bra bild av era förväntningar genomför våra experter en genomlysning av er miljö. Vi intervjuar ansvariga och
tittar närmare på era applikationer, patchnivåer och skapar oss en helhetsbild av er IT. Genomlysningen resulterar i en rapport och fungerar som underlag för er Service Desk.

Hur arbetar vi?

Infozone har mångårig erfarenhet av att managera och sköta driftsmiljöer hos våra kunder. Vår Service Desk-funktion bygger vi på denna erfarenhet och den “best practice” som vi skapat på vägen. Genom våra interna processer och i vårt ärendehanteringssystem finns all historik och alla era frågor sparade. Vi kan alltid gå tillbaka och gemensamt analysera frågor och svar.

Genom denna spårbarhet och dessa tydliga rutiner kan vi även hjälpa er med rekommendationer för framtiden. Detta gör vi på statusmötet som vi håller med er. För att gemensamt kunna hålla fokus på framtiden tittar vi på statistik över ärenden, uppfyllnadsgraden av SLA och andra gemensamt överenskomna KPI:er.

Infozones Service Desk

  • Sek 300,-/användare och månad
  • Öppettider: vardagar mellan kl. 8-17
  • Samlande punkt för era IT-frågor
  • Fritt antal samtal och mejl per månad
  • Återkommande statusmöten
  • Återkoppling inom 1 tim
  • Månadsabonnemang
  • En månads uppsägningstid

Förfrågan om IZ Service Desk

Prenumerera på vårt nyhetsbrev